FAQ

FAQ

FAQ2024-08-21T16:28:56+02:00

FAQ

Wil je een photobooth huren maar heb je nog vragen?
Hier vind je snel en duidelijk antwoorden over onze diensten, tarieven, maatwerk en nog veel meer.

Welk type fotobooth bieden jullie aan?2024-08-21T16:14:23+02:00

Wij bieden designer photobooths met Canon© SLR-camera’s en grote touchscreens.
We bieden ook 360-graden fotohokjes.

Wat zijn de voordelen van het huren van een photobooth voor mijn evenement?2024-08-21T16:14:31+02:00

Een photobooth biedt tastbare herinneringen in de vorm van gepersonaliseerde foto’s die direct worden ontwikkeld.
Het voegt ook plezier toe en stimuleert interactie tussen gasten.

Hoe boek ik een photobooth voor mijn evenement?2024-08-21T16:14:44+02:00

Je kunt online boeken via ons boekingsformulier of door ons rechtstreeks te bellen op 02/616.57.15.
Wij begeleiden je door de beschikbare opties en passen je ervaring aan je behoeften aan.

Hoe werkt het huren van een photobooth?2024-08-21T16:14:38+02:00

Zodra je hebt geboekt, nemen we contact met je op om de informatie te verzamelen die nodig is voor de levering en om de omtrek van je foto’s te personaliseren.
Je ontvangt dan een ontwerp van onze grafisch ontwerper, gebaseerd op jouw instructies.
Zodra je het ontwerp hebt goedgekeurd, integreren we het in je photobooth.
Vervolgens leveren en installeren we de photobooth op de locatie van je evenement.

Wat is een photobooth en hoe werkt het?2024-08-21T16:14:59+02:00

Een photobooth is een interactief fotohokje.
Gasten staan voor het apparaat, kiezen hun opties en drukken op een knop om de foto te maken.
De foto wordt dan meteen ontwikkeld en is ook digitaal beschikbaar.

Welke evenementen zijn perfect voor een photobooth?2024-08-21T16:14:51+02:00

Photobooths zijn ideaal voor bruiloften, verjaardagen, eindejaarsfeesten, bedrijfsevenementen, gala’s, beurzen en andere feesten.

Wat gebeurt er als er iets misgaat tijdens het evenement?2024-08-21T16:16:39+02:00

Ons technische team staat klaar om eventuele problemen snel op te lossen, zodat je kunt genieten van een ononderbroken ervaring.

Hoe komen gebruikers aan hun foto’s?2024-08-21T16:16:46+02:00

Foto’s worden onmiddellijk ter plaatse ontwikkeld.
Bovendien kunnen gebruikers desgewenst een digitale kopie per e-mail ontvangen.

Kan de photobooth buiten worden gebruikt?2024-08-21T16:16:54+02:00

Ja, onze photobooths kunnen buiten worden gebruikt, mits er voldoende bescherming is tegen de elementen en er een stroombron beschikbaar is.

Hoe lang duurt de installatie?2024-08-21T16:17:00+02:00

De installatie duurt over het algemeen tussen de 15 en 30 minuten, inclusief tests en aanpassingen, afhankelijk van de locatie en de complexiteit van de installatie.

Heeft de photobooth een internetverbinding nodig?2024-08-21T16:17:06+02:00

Nee, onze fotohokjes werken zonder internetverbinding.
Voor bepaalde functies, zoals het direct delen op sociale netwerken, kan een verbinding echter vereist zijn.
Als dit niet mogelijk is, geen paniek, geplande leveringen worden op een wachtlijst geplaatst en verzonden zodra de apparatuur bij ons is teruggekeerd.

Wat voor accessoires leveren jullie bij de photobooth?2024-08-21T16:17:23+02:00

Bij bepaalde pakketten leveren we een pakket met accessoires op stokjes, beter bekend als “Prop’s”.
Dit pakket is wegwerp en bevat hoeden, brillen, snorren, enz.

Kan ik het ontwerp van mijn fotoafdrukken aanpassen?2024-08-21T16:17:16+02:00

Absoluut, onze grafische ontwerpers bieden aanpassingsopties om het thema en de stijl van je evenement zo goed mogelijk weer te geven.

Hoeveel kost het om een photobooth te huren?2024-08-21T16:17:32+02:00

De prijzen variëren afhankelijk van het gekozen pakket, het aantal te ontwikkelen foto’s en de gekozen extra opties.
Je kunt onze pakketten en prijzen bekijken onder het tabblad Pakketten.
Neem contact met ons op voor een persoonlijke offerte.

Hoe kan ik mijn leveringsgegevens wijzigen nadat ik een boeking heb gemaakt?2024-08-21T16:15:10+02:00

Neem voor wijzigingen in leveringsgegevens zo snel mogelijk contact met ons op.
We zullen ons best doen om eventuele wijzigingen door te voeren.

Welke gebieden in België worden door uw leveringsdiensten gedekt?2024-08-21T16:15:25+02:00

Onze bezorgdiensten bestrijken heel België, inclusief Waals-Brabant, Brussel, Antwerpen, Gent, Charleroi, Luik, Brugge, Namen, Leuven, Bergen en vele andere.

Ontvang ik een bevestiging van levering?2024-08-21T16:15:18+02:00

Precies!
Zodra je bestelling is geleverd, ontvang je een automatische ontvangstbevestiging per sms en per e-mail.

Moet er iemand aanwezig zijn om de apparatuur in ontvangst te nemen en te installeren?2024-08-21T16:15:33+02:00

We vragen dat de gastheer van het evenement of een vertegenwoordiger aanwezig is bij de ontvangst en opstelling, om de locatie te controleren en eventuele vragen over het gebruik van de apparatuur te beantwoorden.

Hebben jullie een optie voor een onbedrukte photobooth?2024-08-21T16:15:40+02:00

Ja, voor digitaal gerichte evenementen bieden we afdrukvrije fotobooth-opties, met de nadruk op het digitaal delen van foto’s.

Bieden jullie ook photobooths voor bedrijfsevenementen?2024-08-21T16:15:53+02:00

Absoluut, we hebben specifieke oplossingen voor bedrijfsevenementen, inclusief gepersonaliseerde branding en datarapporten over het gebruik van de photobooth.

Wat zijn de boekingstijden om beschikbaarheid te garanderen?2024-08-21T16:15:46+02:00

Om de beschikbaarheid te garanderen, raden we aan om minstens een maand van tevoren te reserveren, vooral voor perioden met een grote vraag, zoals het trouwseizoen en Kerstmis.

Hoe recupereer je de photobooth na het evenement?2024-08-21T16:16:09+02:00

De dag na je evenement ontvang je een automatische sms die je vertelt wanneer ons team terugkomt om de photobooth op te halen.

Kan de photobooth volledig worden gepersonaliseerd?2024-08-21T16:15:59+02:00

Absoluut, voor professionele evenementen kunnen we de buitenkant van de photobooth, het welkomstscherm en de fotolijsten volledig aanpassen aan het thema van je evenement.

Hoeveel kost de levering en installatie?2024-08-21T16:16:26+02:00

Leverings- en installatiekosten zijn meestal inbegrepen in de huurprijs, maar dit kan variëren afhankelijk van de afstand en de complexiteit van de installatie.

Wat zijn de openingstijden voor het huren van een photobooth?2024-08-21T16:16:18+02:00

Onze photobooths zijn 24/7 te huur, afhankelijk van beschikbaarheid.
We raden je echter aan zo vroeg mogelijk te boeken om je gewenste datum te garanderen.

Kan ik een digitale kopie krijgen van de foto’s die tijdens het evenement zijn gemaakt?2024-08-21T16:16:33+02:00

Ja, alle foto’s worden digitaal opgenomen en na je evenement als online galerij verzonden.

Go to Top